CASUTE DE LEMN (INCHIRIATE DE LA ORGANIZATOR):
26 AMPLASAMENTE: – 10 ALIMENTE AMBALATE / VRAC: 1A, 2A, 3A, 4A, 5A, 6A, 7A, 8A;
– 7 DECORAȚIUNI / SUVENIRURI: 1D, 2D, 3D, 4D, 5D, 6D, 7D;
– 7 ARTIZANAT: 1AR, 2AR, 3AR, 4AR, 5AR, 6AR, 7AR;
– 2 JUCĂRII: 1J, 2J, 3J, 4J;
CONSTRUCȚIE PROPRIE (FOOD TRUCK):
5 AMPLASAMENTE: – 5 FOOD TRUCK 1FT, 2FT, 3FT, 4FT, 5FT;
CONSTRUCȚIE PROPRIE (BAR):
2 AMPLASAMENTE: – 2 BAR: 1B, 2B;
CONSTRUCȚIE PROPRIE (WINE BAR):
2 AMPLASAMENTE: – 2 WINE BAR 1WB, 2WB;
CONSTRUCȚIE PROPRIE (SPECIALTY COFFEE):
2 AMPLASAMENTE: – 2 CAFEA DE SPECIALITATE 1SC, 2SC;
CONSTRUCȚIE PROPRIE (COZONAC SECUIESC):
2 AMPLASAMENTE: – 2 COZONAC SECUIESC 1CS, 2CS;
CONSTRUCȚIE PROPRIE (ATRACTII):
4 AMPLASAMENTE: – 4 ATRACTII 1AT, 2AT, 3AT, 4AT;
REGULAMENT DE PARTICIPARE
|
Perioada de înscriere este între 01.02.2023 – 26.03.2023.
Toate câmpurile din formularul de înscriere sunt obligatorii. În cazul în care întâlniți câmpuri care nu se aplică situației dumneavoastră, completați cu „Nu este cazul”.
În cazul solicitărilor de amplasare a construcțiilor proprii (Food Truck, Wine Bar, Bar, Speciality Coffee, Cozonac Secuiesc, Atracții, etc.), organizatorul își rezervă dreptul de a selecta participanții în funcție de specificul și necesitățile evenimentului, de aspectul general al construcțiilor și tipul produselor/băuturilor/atracțiilor propuse.
Acceptarea condițiilor de participare, agrearea regulamentului și completarea declarațiilor pe proprie răspundere, prin bifarea căsuțelor dedicate, ține loc de semnătură.
PRODUSELE COMERCIALIZATE ȘI PREȚURILE ACESTORA VOR FI CELE REGĂSITE PE LISTA DE PRODUSE atașată formularului de înscriere! Nerespectarea acestei prevederi atrage după sine excluderea imediata a comerciantului din eveniment, obligația comerciantului de a despăgubi organizatorul cu suma de 10000 lei pentru prejudiciul de imagine adus și sistarea oricărei alte colaborări pe o perioadă de 3 ani.
Comercializarea băuturilor este interzisă în orice alt amplasament decât cel de bar. Fac excepție de la această regulă amplasamentele de tip wine bar sau specialty bar. De asemenea, producătorii locali (care își desfășoară activitatea sau au sediul social in județul Bihor) care comercializează produse de tip cidru, bere artizanală etc. pot pune în vânzare astfel de băuturi în amplasamente proprii. Nerespectarea acestei prevederi atrage după sine excluderea imediata a comerciantului din eveniment obligația comerciantului de a despăgubi organizatorul cu suma de 10000 lei pentru prejudiciul de imagine adus și sistarea oricărei alte colaborări pe o perioadă de 3 ani.
Comercializarea produselor de alimentație publică, cu excepția celor care nu necesită intervenție termică sau sunt ambalate individual este interzisă în amplasamentele de tip căsuță.
Instalarea în spațiul comercial sau amplasarea construcțiilor proprii se va face cel târziu în data de 06.04.2023, iar eliberarea spațiului și predarea acestuia se va realiza în data de 18.04.2023. Este interzisă strângerea construcției sau eliberarea spațiului în ultima zi a evenimentului înainte de sistarea programului de funcționare prestabilit! Neîndeplinirea acestor obligații sau îndeplinirea lor defectuoasă (cu întârziere sau necorespunzător) reprezintă o încălcare gravă a convenției părților, încălcare care justifică despăgubirea organizatorului pentru daunele astfel cauzate, daune evaluate anticipat la suma de 3.000 (trei mii) lei – clauză penală conform art. 1538 din codul civil.
Comercianții trebuie să respecte cu strictețe, în fiecare zi a evenimentului, programul agreat cu organizatorul în cadrul evenimentului precum și orarul de funcționare pentru care a primit autorizare/avizare de la autoritățile abilitate; neîndeplinirea acestor obligații sau îndeplinirea lor defectuoasă (cu întârziere sau necorespunzător) reprezintă o încălcare gravă a convenției părților și un prejudiciu adus imaginii organizatorului, împrejurare care justifică despăgubirea acestora pentru daunele astfel cauzate, daune evaluate anticipat la suma de 3.000 (trei mii) lei pentru fiecare jumătate de oră cu care se încalcă programul evenimentului sau a orarului de funcționare stabilit – clauză penală conform art. 1538 din codul civil. Spre exemplu: finalizarea activității de aprovizionare cu 30 de minute după ora stabilită în regulamentul de participare sau începerea programului de vânzare cu 30 de minute după ora de începere a programului evenimentului, atrage obligația de despăgubire cu suma de 3000 (trei mii) lei.
Comercianții trebuie să întocmească un protocol cu A.N.S.V.S.A. înainte de începerea activității din cadrul Târgului de Paști Oradea.
Prețul de ocupare a domeniului public pentru activități comerciale desfășurate în cadrul evenimentelor publice organizate de Primăria Municipiului Oradea este stabilit conform hotărârii consiliului local privind taxele și impozitele locale. La fel și prețul de pornire a licitației.
În cazul în care vor exista mai multe solicitări decât locații disponibile pentru una dintre categoriile de amplasamente, se va organiza o licitație pentru atribuirea spațiilor respective.
În cazul în care vor exista mai multe solicitări pentru același amplasament / căsuță / bar, departajarea se va face prin licitație. Licitația se desfășoară după regula licitației competitive. Câștigătorul stabilit va fi cel care oferă prețul cel mai mare/procentul cel mai mare și care corespunde cerințelor organizatorului din punct de vedere estetic și a produselor comercializate.
- Căsuțe
Pentru comercianții din zona de căsuțe se va aplica taxarea pe bază de taxă de închiriere după cum urmează:
- 150 RON /căsuță/zi + T.V.A. taxă de închiriere căsuță (producătorii și meșterii care dețin ateste de producător conform legii beneficiază de reducere de 30% din tarife). Plata în cuantum de 1.100 Ron + TVA, se va achita la semnarea convenției de ocupare temporară a domeniului public.
- 000 lei / căsuță garanție percepută pentru eventuale daune produse de către comerciant în defavoarea organizatorului (distrugeri, neprezentare, etc.) Plata garanției se va face înainte de semnarea convenției de ocupare temporară a domeniului public.
- 400 lei + T.V.A. taxa de instalare. Taxa acoperă instalarea căsuțelor și racordarea acestora la utilități. Consumul de curent va fi contorizat pentru fiecare căsuță și se va achita la încheierea evenimentului pe baza citirii contoarelor.
- Consumul de electricitate pe baza citirii contoarelor puse la dispoziție de organizatori
Refuzul sau neprezentarea la semnarea Convenției de ocupare temporară a domeniului public încheiate în urma adjudecării locului, duce la pierderea garanției depuse în avans.
Comercializarea produselor de alimentație publică cu excepția celor care nu necesita intervenție termică sau sunt ambalate individual este interzisă în amplasamentele de tip căsuță.
- Construcții proprii (food truck, speciality coffee, cozonac secuiesc) și atracții
Pentru comercianții din zona de construcții proprii (food truck, speciality coffee truck, cozonac secuiesc) și atracții / activități se va aplica taxarea pe bază de comision din vânzări după cum urmează:
- Comision de 16% din totalul vânzărilor fără tva (vânzări propriu-zise și prestări de servicii) realizate de către colaborator în cadrul evenimentului comision la care se adaugă tva în cotă de 19%. Astfel, comisionul cuvenit organizatorului se va calcula după cum urmează: [ (z x 16%) + 19%] unde z = totalul vânzărilor, fără tva.
- Taxa de instalare: 1000 lei + T.V.A. Taxa acoperă racordul la utilități.
- Consumul de electricitate pe baza citirii contoarelor puse la dispoziție de organizatori
- Bar & Wine Bar – Construcție proprie
Pentru comercianții din zona de bar se va aplica taxarea pe baza de comision din vânzări după cum urmează:
- Comision de 25% din totalul vânzărilor fără Tva realizate de către colaborator în cadrul evenimentului comision la care se adaugă tva în cotă de 19%. Astfel, comisionul cuvenit organizatorului se va calcula după cum urmează: [ (z x 25 ) + 19%] unde z = totalul vânzărilor, fără tva.
- Taxa de instalare: 1000 lei + T.V.A.. Taxa acoperă racordul la utilități.
- Consumul de electricitate pe baza citirii contoarelor puse la dispoziție de organizatori
Procedura de atribuire
Etapa I – Depunerea solicitărilor de participare, prin intermediul formularului online.
Etapa II – Centralizarea ofertelor și stabilirea ofertanților calificați.
În situația în care un ofertant nu îndeplinește una sau mai multe dintre cerințele din Regulamentul de participare sau nu a prezentat unul sau mai multe documente solicitate în formularul de înscriere, Comisia de evaluare va declara ofertantul ca fiind necalificat.
Etapa III – Atribuirea amplasamentelor se va face prin selectarea poziției dorite de către solicitant din categoria specifică produselor comercializate. Amplasamentele sunt catalogate pe baza categoriei de produs. Fiecare categorie este marcată pe hartă, iar pozițiile din aceste categorii sunt numerotate individual. Amplasamentul se ocupă si se operează pe toată perioada evenimentului si conform programului de eveniment. În cazul în care vor exista mai mulți ofertanți pentru aceeași poziție se va aplica procedura licitației cu strigare. Se va licita ocuparea poziției selectate nu exclusivitatea pe o anumita categorie de produs.
În cazul construcțiilor de tip bar, o condiție de participare este ca ofertantul să opereze TOATE amplasamente. Nu sunt acceptate ofertele pentru un singur amplasament.
Exemplu practic:
Dacă pentru căsuța 1D din categoria Decorațiuni va exista o singură solicitare de la unul din ofertanții calificați, acesta va fi atribuită la prețul 150 lei +TVA /căsuță/zi, după care se va trece la atribuirea căsuței cu nr. 2. În schimb, dacă pentru căsuța cu nr. 1 vor fi mai multe solicitări, se va face o licitație cu strigare. Pasul de licitație este de minim 1 leu/pas. Prețul licitat va fi cel puțin egal cu prețul de pornire a licitației (150 lei +TVA /căsuță/zi) + primul pas.
Dacă pentru FOOD TRUCK 1FT va exista o singură solicitare de la unul din ofertanții calificați, se va aplica un comision de (z x 16%) + 19%] unde z = totalul vânzărilor, fără tva. În cazul în care pentru amplasamentul FOOD TRUCK 1FT se vor înscrie mai mulți solicitanți procedura de departajare se va face printr-o licitație cu strigare. Pasul de licitație este de 1% / pas. Comisionul licitat va fi cel puțin egal cu comisionul de pornire a licitației [ (z x 16%) + 19%] unde z = totalul vânzărilor, fără tva + primul pas.
Dacă pentru Bar și Wine Bar va exista o singură solicitare de la unul din ofertanții calificați, se va aplica un comision de[ (z x 25%) + 19%] unde z = totalul vânzărilor, fără tva. În cazul în care pentru amplasamentul Bar / Wine bar se vor înscrie mai mulți solicitanți procedura de departajare se va face printr-o licitație cu strigare. Pasul de licitație este de MINIM 1% / pas. Comisionul licitat va fi cel puțin egal cu comisionul de pornire a licitației [ (z x 25%) + 19%] unde z = totalul vânzărilor, fără tva + primul pas.
Etapa IV – Instalare și montaj.
Etapa V – Desfășurarea Târgului de Paști Oradea, 07 – 17 aprilie 2023.
Etapa VI – Demontare și curățenie în spațiu.
Dacă pentru Bar și Wine Bar va exista o singură solicitare de la unul din ofertanții calificați, se va aplica un comision de (z x 25%) + 19%] unde z = totalul vânzărilor, fără tva. În cazul în care pentru amplasamentul Bar și Wine bar se vor înscrie mai mulți solicitanți procedura de departajare se va face printr-o licitație cu strigare. Pasul de licitație este de 1% / pas. Comisionul licitat va fi cel puțin egal cu comisionul de pornire a licitației [ (z x 25%) + 19%] unde z = totalul vânzărilor, fără tva + primul pas.
OBLIGAŢIILE COMERCIANȚILOR
|
OCUPANTUL LOCULUI PUBLIC ARE URMĂTOARELE OBLIGAȚII:
- Să încheie convenția – acord de amplasare și să achite prețul stabilit, anticipat ocupării locului public;
- Să încheie convenția și să achite taxa aferentă către ANSVSA;
- Respecte amplasamentul și suprafața atribuită, perioada aprobată și destinația pentru care i s-a încheiat convenția;
- Prin amplasare să nu stânjenească circulația pietonală și să nu împiedice vizibilitatea;
- Să nu tulbure liniștea și ordinea publică, să nu deterioreze mobilierul urban, construcțiile, sau zonele verzi din vecinătatea amplasamentului;
- Să nu aducă prejudicii clădirilor sau spațiilor din cadrul domeniului public; Astfel, să asigure protecția pavajului de pe domeniul public pe întreaga suprafață a amplasamentului propriu, prin instalarea unui covor P.V.C. cu specificații de culoare regăsite în Anexa nr. 1 de la finalul regulamentului de înscriere.
- Să respecte regulile de comerț prevăzute de legislația în vigoare și să obțină toate avizele și acordurile prevăzute de lege pentru desfășurarea activității;
- Să întrețină curățenia pe amplasament și în zona din jur, să dețină și să utilizeze recipiente speciale pentru deșeuri. Să asigure din resurse proprii igiena și spălarea meselor din zonele destinate publicului din imediata vecinătate a punctelor de vânzare. Se interzice depozitarea deșeurilor în zona publică ocupată, în perimetrul ei, sau pe zonele verzi;
- La expirarea termenului, să predea amplasamentul curat, nedeteriorat și fără sarcini;
- Să elibereze imediat și necondiționat amplasamentul în cazul nerespectării obligațiilor mai sus menționate, la somația reprezentanților Primăriei Municipiului Oradea, Poliției locale, Asociației pentru promovarea turismului din Oradea și regiune sau a altor instituții abilitate, fără a avea pretenții asupra restituirii sumelor achitate;
- Sub sancțiunea rezilierii convenției, să nu subînchirieze locul adjudecat ;
- Să elibereze imediat amplasamentul în cazul unor lucrări urgente de interes public, caz in care suma plătita pentru perioada neutilizata va fi restituită;
- Să răspundă material pentru orice pagubă cauzată de neîndeplinirea in totalitate și la termen a clauzelor cuprinse în convenția de ocupare a locului public.
În plus, comercianții participanți la eveniment trebuie să respecte următoarele condiții:
- Toate produsele vândute trebuie să dețină documente de proveniență și de conformitate a calității. Organizatorul sau alte instituții abilitate au dreptul să solicite verificarea acestor documente.
- Toate băuturile vor fi servite în pahare sau recipiente de unică folosință, de preferință din materiale reciclabile. Excepție fac amplasamentele WINE BAR, unde vinul se poate servi si in pahare de sticla, puse la dispoziția clienților contra unei sume de bani reprezentând garanție, această sumă fiind returnată in cazul in care clienții restituie paharele către comercianți.
- Vânzarea produselor se poate desfășura doar în aceste spații special amenajate, amenajarea revenind ofertantului, organizatorul punând la dispoziție, contra cost, doar spațiul și racordul la utilități (energie electrică / apă).
- Comerciantul are obligația de a servi produsele alimentare în condiții de igienă, cu mănuși, fiecare dintre aceștia fiind obligat să aibă un reprezentant special desemnat pentru manipularea încasărilor de tip numerar.
- Să dispună de personal de servire al spațiului alocat, calificat pentru activitatea de comerț cu produse alimentare și alimentație publică.
- Să asigure expunerea estetică a produselor și afișarea în mod vizibil a prețurilor care nu pot fi modificate pe durata evenimentului.
- Să respecte ordinea, liniștea publică și curățenia în perimetrul amplasamentului și să nu creeze disconfort participanților la eveniment.
- Să respecte toate reglementările în vigoare privind normele de prevenție COVID-19.
- Să asigure și să impună personalului de deservire:
- Echipament de protecție sanitară și uniformă personalizată cu identitatea fiecărui ofertant, măști sanitare de unică folosință, mănuși de unică folosință, dezinfectant pentru mâini și dezinfectanți avizați pentru curățarea suprafețelor;
- Personalul de deservire să dețină documente de identificare și carnetul de sănătate;
- Personalul de deservire va avea un aspect îngrijit și o ținută decentă individualizată.
Orice discrepanță dintre aspectul construcției proprii regăsit în imaginile din formularul de înscriere si aspectul acesteia din realitate (neagreată în prealabil cu organizatorii evenimentului, A.P.T.O.R.), atrage după sine excluderea comerciantului din eveniment și sistarea oricărei alte colaborări pe o perioadă de 3 ani.
ORGANIZATORUL PUNE LA DISPOZIȚIA COMERCIANTULUI URMĂTOARELE:
- Curent electric conform listei de consumatori ale comerciantului.
- WC pentru angajați în spațiul public.
- Locație în apropierea spațiului comercial de depozitare a deșeurilor.
- Servicii de ridicare a deșeurilor în spațiul alocat evenimentului.
- Aviz sanitar – veterinar pentru agenții economici care vor desface produse de origine animală;
- Documente de înregistrare sanitară veterinară și pentru siguranța alimentelor specifice activității sau autorizații sanitare veterinare de funcționare care vor fi verificate în baza de date a serviciului respectiv;
- Spații distincte pentru spălarea vaselor si a ustensilelor de lucru si pentru spălarea pe mâini a angajaților;
- Să întrețină curățenia pe amplasament și în zona din jur, să dețină și să utilizeze recipiente speciali pentru deșeuri. Se interzice depozitarea deșeurilor în zona publică ocupată, în perimetrul ei, sau pe zonele verzi.
- Să respecte toate reglementările în vigoare privind măsurile de prevenție răspândire COVID-19.
- Să respecte normele în vigoare privind accesul persoanelor în perimetrul Târgului de paști Oradea.
CONDIȚII DE ESTETICĂ ȘI VIZIBILITATE
|
Comercianții vor fi obligați să respecte cumulativ următoarele condiții:
- Să dețină autonomie privind utilitățile și posibilitățile de racordare (tablou, prelungitoare, corpuri de
iluminat);
- Să asigure condiții corespunzătoare pentru expunerea, protejarea și păstrarea mărfurilor;
- Pavilionul/mașina trebuie să fie curate, personalizate;
- Să asigure spațiu suficient pentru deservirea clienților;
Condiții privind accesul in zona de eveniment:
- Accesul în zona de eveniment se va face înainte cu minim 2 ore de începerea programului oficial.
PROGRAM EVENIMENT:
07 aprilie: 14:00 – 21:00
08 – 09 aprilie: 10:00 – 21:00
10 – 14 aprilie: 14:00 – 21:00
15 – 17 aprilie: 10:00 – 21:00
|
PROGRAM APROVIZIONARE:
07 aprilie: 06:00 – 12:00
03 – 04 aprilie: 06:00 – 09:00
05 – 09 aprilie: 06:00 – 12:00
10 – 11 aprilie: 06:00 – 09:00
|
După începerea programului nu se permite accesul cu autovehicule sau alte utilaje în vederea aprovizionării.
Este strict interzisă staționarea autovehiculelor sau a utilajelor folosite pentru aprovizionare, în zona punctului de vânzare pe durata evenimentului. Excepție fac autovehiculele care sunt special construite pentru desfășurarea activității autorizate. Încălcarea acestei restricții atrage după sine suspendarea activității pe restul perioadei evenimentului si sistarea oricărei alte colaborări.
REGULI GENERALE DE CONDUITĂ (PENTRU TOȚI PARTICIPANȚII LA EVENIMENT):
- Accesul automobilelor, autovehiculelor, motocicletelor și mopedelor este strict interzis în perimetrul evenimentului în timpul orelor de funcționare a evenimentului;
- Aprovizionarea agenților economici care desfășoară fapte de comerț se va face conform programului de aprovizionare;
- Este interzisă ancorarea mobilierului urban (mese, scaune, bănci, jardiniere, etc) în pavaj.
ACTIVITATEA DE COMERȚ SE VA DESFĂȘURA CIVILIZAT, CU RESPECTAREA NORMELOR PRIVIND:
- Respectarea amplasamentelor, igiena și sănătatea publică, protecția consumatorilor, proveniența și calitatea mărfurilor, utilizarea caselor de marcat și a mijloacelor de cântărire autorizate, protecția muncii, ordinea și liniștea publică, respectarea condițiilor însușite prin convenția de ocupare a locului public.
- Comerciantul va asigura și păstra curățenia în zona ocupată, iar prin funcționarea sa nu va crea disconfort
riveranilor.
- Este obligatoriu ca în locul de desfășurare a activității comerciale, agentul economic să dețină și să utilizeze recipiente speciale pentru deșeuri. Se interzice depozitarea deșeurilor în zona ocupată, în perimetrul ei sau pe zonele verzi.
- Este interzisă deteriorarea sub orice formă a spațiilor verzi; depozitarea produselor sau ambalajelor de orice fel pe spațiile verzi sau pe căi de acces/trotuare. Deteriorarea pavajului sau murdărirea acestuia în zona ocupată de pavilionul/standul fiecăruia vor fi imputate ofertanților. În situația în care se vor constata astfel de situații organizatorii vor imputa cheltuielile de readucere a spațiului la starea inițială.
- Este interzisă comercializarea publicațiilor cu caracter pornografic, precum si expunerea pe standuri a articolelor si publicațiilor cu caracter sexual.
- Comerciantul își va asigura personal de deservire calificat în activitatea de comerț cu mărfuri alimentare și alimentație publică.
- Comerciantul este obligat să întrețină corespunzător amplasamentul: curat atât în interior cât și în exterior. Este interzisă modificarea acestuia în sensul realizării unor improvizații cu scopul prelungirii acestuia: suporți, copertine rabatabile, acoperirea cu prelate. Autoritatea contractantă poate interveni de ori de câte ori este necesar pentru reașezarea comercianților autorizați în amplasament sau prin rezilierea convențiilor pentru nerespectarea obligațiilor stabilite prin prezentul regulament.
- Este interzisă difuzarea de muzică sau instalarea oricărui sistem de sonorizare la standuri.
- Comercializarea produselor de alimentație publică cu excepția celor care nu necesita intervenție termica, la vrac, sau sunt ambalate individual este interzisă în amplasamentele de tip căsuță.
Respectarea normelor în vigoare privind accesul în cadrul târgurilor în perioada stării de alertă – măsuri specifice prevenției răspândirii COVID-19.
CONDIȚII MINIME DE CALIFICARE ALE COMERCIANȚILOR:
-
- Măsuri obligatorii de curățenie și protecție a pavajului:
- Protejarea pavajului pentru toate punctele metalice de sprijin ale standului;
- Asigurarea unei membrane impermeabile pentru toată suprafața interioară astfel încât să nu fie pătat pavajul; Aceasta membrana trebuie sa fie un covor P.V.C. cu specificațiile de culoare regăsite in Anexa nr. 1 de la sfârșitul regulamentului de înscriere.
- Respectarea curățeniei în imediata vecinătate a standului și depozitarea deșeurilor în locurile indicate de organizator;
În situația în care la instalarea standului nu sunt respectate condițiile menționate mai sus organizatorul își rezervă dreptul de a rezilia contractul cu pierderea sumelor achitate anticipat. În situația în care în timpul evenimentului sau la finalizarea acestuia, organizatorul constată ca nu au fost respectate condițiile enunțate mai sus, comerciantul are obligația de a suporta cheltuielile de curățare a spațiului cu firma indicată de organizator. În situația încălcării prevederilor mai sus enunțate comerciantul în cauză este exclus pe o perioadă nedeterminată de timp de la evenimentele organizate de Primăria Municipiului Oradea sau Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune.
Măsuri obligatorii de curățenie și protecție a pavajului:
- Protejarea pavajului cu bucăți din lemn sau cauciuc pentru toate punctele metalice de sprijin ale standului;
- Asigurarea unei membrane impermeabile pentru toată suprafața interioară astfel încât să nu fie pătat pavajul;
- Respectarea curățeniei în imediata vecinătate a standului și depozitarea deșeurilor în locurile indicate de organizator;
În situația în care la instalarea standului nu sunt respectate condițiile menționate mai sus organizatorul își rezervă dreptul de a rezilia contractul cu pierderea sumelor achitate anticipat. În situația în care în timpul evenimentului sau la finalizarea acestuia, organizatorul constată ca nu au fost respectate condițiile enunțate mai sus, comerciantul are obligația de a suporta cheltuielile de curățare a spațiului cu firma indicată de organizator. În situația încălcării prevederilor mai sus enunțate comerciantul în cauză este exclus pe o perioadă nedeterminată de timp de la evenimentele organizate de Primăria Oradea sau Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune.
Organizatorul va asigura paza și protecția participanților la eveniment pe toată durata acestuia, prin intermediul poliției locale și a unei companii de pază specializată. După finalizarea programului oficial, reprezentanții poliției locale și al companiei de securitate se vor asigura că au fost evacuați toți participanții la eveniment și vor supraveghea întreaga zonă. Nu se va asigura paza pentru produsele sau amplasamentele comercianților.
Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru siguranța produselor sau a utilajelor lăsate în perimetrul evenimentului, comercianții fiind responsabili pentru siguranța materialelor din locațiile fiecăruia.
Organizatorul își rezervă dreptul de a anula sau amâna oricând evenimentul fără o notificare prealabilă și fără a avea obligativitatea despăgubirilor de orice natură în ceea ce privesc comercianții / participanții la eveniment.